PB De Krim

De burgemeester luistert – maandagavond 1 juni in De Krim

LEES HIER HET NIEUWSBERICHT

De burgemeester luistert – maandagavond 1 juni in De Krim

Burgemeester Maarten Offinga komt op maandagavond 1 juni naar De Krim om te horen wat ú bezighoudt. Waar maakt u zich zorgen over? Wat vindt u belangrijk? Heeft u ideeën of wilt u gewoon uw verhaal delen? De burgemeester luistert graag. Niet om meteen met antwoorden of oplossingen te komen, maar om echt het gesprek aan te gaan. U kunt zich aanmelden voor dit gesprek via aanmelden@hardenberg.nl.

Er gebeurt veel in de wereld en in ons land. Denk aan spanningen tussen landen, stijgende prijzen of politieke discussies over migratie, wonen of zorg. Grote thema’s die ook voelbaar zijn in De Krim. Misschien merkt u het in het dagelijks leven, of hoort u het in gesprekken op straat, in de supermarkt of op verjaardagen.

Ook lokaal spelen er onderwerpen. Bijvoorbeeld: hoe gaan we met elkaar om? Hoe houden we onze buurt leefbaar en veilig?

Maarten Offinga: “Ik zie dat discussies steeds vaker verharden. Mensen luisteren minder naar elkaar. Juist daarom wil ik het gesprek aangaan. Ook als we het niet met elkaar eens zijn, is het belangrijk om naar elkaar te blijven luisteren. Ik kom naar De Krim om te horen wat er speelt. Ook als u normaal gesproken niet zo snel iets zegt, bent u van harte welkom. Ik luister zonder oordeel, met oprechte aandacht. Wat ik hoor, neem ik mee terug in mijn werk. Want alleen door goed te luisteren naar ieders mening, kan ik burgemeester zijn voor alle inwoners van de gemeente Hardenberg.”

Wat kunt u verwachten?
Een open gesprek met de burgemeester en met elkaar. Over alles wat u bezighoudt in De Krim. Alle meningen en onderwerpen zijn welkom. Ieders verhaal is belangrijk.

  • Datum: maandag 1 juni 2026
  • Tijd: 19.30 – 21.30 uur
  • Locatie: De Beuk
  • Voor wie: Inwoners van De Krim (maximaal 20 deelnemers)

Meedoen?
Meld u aan via aanmelden@hardenberg.nl.
Na uw aanmelding krijgt u een bevestiging of u erbij kunt zijn. Zijn er meer dan 20 aanmeldingen? Dan plannen we een tweede avond.